Geoblog.pl    quepasa    Podróże    Indie 2012r.    Pustynne Leh

Pustynne Leh

Indie
Indie, Leh

Ostatnie kilka dni spedzilam spacerujac po okolicach i aklimatyzujac sie w Leh. I rzeczywiscie potwierdzilo sie to co wczesniej slyszalam od wszystkich spotkanych ludzi, ktorzy odwiedzili Leh, ze ludzie sa tutaj bardzo przyjazni, a widoki niezapomniane. Pustynne powietrze sprawia, ze skora i oczy sa wiecznie suche, a slonce mocno grzeje, sprawiajac, ze kazdy kto nie zabezpieczy sie przed nim po 2 godzinach na swiezym powietrzu bedzie mocno czerwony. Atmosfera, ktora tu panuje sprawia, ze takze turysci sa bradziej otwarci i w ten sposob poznalam tutaj wyjatkowo duzo osob. Kilka dni spedzilam z Fanny z USA, obecnie trzymam sie z Nadja z Niemiec, ale codziennie poznajaemy tez nowe osoby, takze nie sposob jest sie tu nudzic. Jutro razem z Nadja wybieramy sie do Srinagaru, jedziemy tam lokalnym autobusem, ktory na tablicy widniej jako "delux", az nie moge sie doczekac, zeby ujrzec te "luksusy";p Nadja ma przyjaciela w Niemczech, ktorego rodzina pochodzi wlasnie z Srinagaru i obie zostalysmy tam zaproszone, takze niesamowicie sie ciesze, ze bede miala okazje poznac Kaszmirska rodzine:) Jutro w Leh i calym Ladakh zaczyna sie festiwal, a nasz autobus odjezdza po poludniu, takze mamy nadzieje, zobaczyc huczny poczatek festiowalu. Autobus do Srinagaru odjezdza z glownego dworca o 14, kosztuje 920Rs i powinien dojechac do Srinagaru w ciagu 16-17 godzin.

quepasa
quepasa - 2012-08-31 15:26
chcialam dodac kilka zdjec, niestety komputer w kafejce nie chce wspolpracowac, moze nastepnym razem juz z Srinagaru;)

Marta
Marta - 2012-09-01 10:21
Zamawiam zdjęcia "deluxa" i czerwonej Anki:) buziaki!

mama
mama - 2012-09-02 12:33
Jak tam podróż w "delux" autobusie. Jak się czujecie i jakie wrażenie po poznaniu kaszmirskiej rodziny.

quepasa
quepasa - 2012-09-04 14:24
Dotarlam cala i zdrowa, autobus "super delux" nie byl taki zly, niestety droga nie byla nawet ordinary delux, wlasciwie momentami nie bylo drogi;p ale dotarlysmy bez problemow jestesmy u tej rodziny, wiecej na[isze jak bede miala porzadny dostep do internetu;)

zwiedziła 1.5% świata (3 państwa)