Geoblog.pl    quepasa    Podróże    Indie 2012r.    Dosyc siedzenia w jednym miejscu

Dosyc siedzenia w jednym miejscu

Indie
Indie, Allahābād

W koncu poczulam znowu chec, zeby zmienic miejsce, zobaczyc cos nowego. Do kursu pozostaly mi 3 dni, ktore chcialam spedzic na ziwedzeniu Khajuraho, a jako, ze nie bylo bezposredniego pociagu w niedziele, stwierdzila, ze zamiast czekac jeden dzien na pociag w Varanasi, rownie dobrze moge jechac zobaczyc Allahabad, ktory jest na trasie pociagu. Po 3,5 godiznach spedzonych w lokalnym autobusie (105Rs) znalazlam sie na miejscu. Niestetu czasem bywa tak, ze ewidentnie wszystko dookola daje nam znac, zebysmy zmienili miejsce, tak tez bylo tutaj, niemal niemozliwe okazalo sie znalezienie hostelu, w ktorym byly by co najmniej przyzwoite ceny, a w ktorym.. przyjowaliby bialych. Otoz okazalo sie, ze nie wszystkie hotele maja pozwolenie na kwaterowanie zagranicznych turystow. Po kilku lub klikunastu probach postanowilam, ze skoro nie chca mnie tu, to ja nie chce tu zostac i w takim razie jade gdzie indziej. Pociag do Khajuraho mial byc nastepnego dnia poznym wieczorem i w koncu po krotkiej kalkulacji stwierdzilam, ze mam za malo czasu teraz, zeby tam jechac. Kilka minut i chwila przegladania przewodnika pozniej, nowa decyzja podjeta, jade do Lucknow.